Statcounter

Bővebben magamról

2009.12.08. 09:19 - csikóhal úszósuli

Domján Eszter vagyok, 1972-ben születtem.
Budapest III. kerületében élek férjemmel és két iskolás  korú nyommal.

Hároméves koromban kezdtem az úszástanulást a BVSC-ben. 14 éves koromig versenyszerűen úsztam, majd vizilabdázóként a Budapesti Honvéd,majd az OSC csapatában játszottam.

Konrád János szövetségi kapitány és Tóth Gyula edzősködése alatt a Magyar Női Vizilabda Válogatott tagja voltam, több nemzetközi versennyel és díjjal.

Egyetemi tanulmányaim messze vittek az uszodától, és az egyetemi diploma megszerzése után doktori tanulmányaim körében alkalmazott genetikai kutatásokkal és DNS alapú származásvizsgálati módszerek kidolgozásával foglalkoztam,.

Lányaim születése után az élet, és egy belső indittatás úgy hozta, hogy ismét a vízbe és a medence partjára kerültem. Ma már úgy érzem, ekkor megérkeztem.

A Fitness akadémián a Testnevelési Egyetem tanárai keze alatt, Dr. Sós Csaba vezetésével szereztem meg úszásoktatói végzettségemet, majd később a TFTI-n aquafitness oktatói oklevelemet és vizimentői bizonyítványomat is.

Tanulmányaim  ideje alatt és azt követően is folyamatosan dolgoztam Darnyi Tamás úszóiskolájában, a Margitszigeti Hajós Alfréd uszodában,valamint a Császárban.Egészséges és sérült,szellemileg akadályozott gyerekeket oktattam.

2009.októbere óta saját úszóiskolámat vezetem, amely menedéket nyújt olyan gyermekeknek is, akik az iskolai úszásoktatásban, nem lelték örömüket, nem jutottak sikerélményekhez.

Célom,  hogy itt a gyerekek újra megtapasztalják,hogy a vizben való mozgás nem csupán kényszer, hanem örömforrás, újra önbizalomra leljenek magukban és képességeikben és ezt a magabiztosságot az élet más területein is kamatoztassák.

Megtisztelve érzem magam a gyerekek bizalma által, és minden szaktudásommal, tapasztalatommal, és elhivatottságommal azon vagyok és leszek,hogy viszonozzam nekik ezt az odaadást.

Szeretettel várlak Titeket is, ha egy jókedélyű barátságos kis csapat tagjai szeretnétek lenni.  

Vissza a főmenübe

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása